Thursday, May 21, 2009

Finally

I Finally found some time to crochet again. With all these orders and maintaining the shop I was too busy to make more Amigurumi myself. This is an idea that's in my head for a long time now. I made a little drawing of it to visualize it more. It's going to be a bowling set of basketball cats, with a basketball as bowling ball. Ehmmm did I make myself clear ? I don't think so. I think it's better to show some images so you can get the picture ! The first one is my artistic doodle. The second one is the cat so far and the third one is the secret code of the pattern hahahahaa..










Eindelijk !

Eindelijk heb ik weer even de tijd gevonden om zelf te haken ! Met alle orders en het bijhouden van de winkel kwam er echt niets van terecht. Dit is een idee wat al een tijdje in mijn hoofd zit, ik heb een schetsje gemaakt om het beter te kunnen visualiseren en nu ga ik proberen het na te haken. Het is een bowlingset met katten in een basketbal hemdje. De bowlingbal is uiteraard een basketbal ! Ik weet niet of ik het zo duidelijk genoeg heb uitgelegd maar hierboven vind je wat plaatjes van het hele gebeuren. Eerst de schets, artistiek vind je niet ? Dan de kat tot zover en de laatste is het geheimschrift van het patroon hahahaha.

1 comment:

  1. Die code komt me bekend voor :) Bij mij bestaat het alleen meer uit cijfertjes.

    ReplyDelete