Sunday, May 17, 2009

Oops I did it again !

I couldn't resist. I did it again. I ordered more books for my store. As if over 160 different books isn't enough. They will probably arrive next week. I'm always so exited when I receive another package from the postman ! This time I'm expecting the following books:



















Oops I did it again !

Ik kon het niet weerstaan en ik heb weer toegegeven aan de verleiding om nieuwe boeken voor de winkel te bestellen. Net als of ruim 160 verschillende boeken nog niet genoeg is ! Ik verwacht de bovenstaande boeken in de loop van volgende week binnen te krijgen. Ik word er altijd zo vrolijk van als ik weer een pakketje krijg van de postbode, wat zal er deze keer voor leuks in zitten ?

1 comment:

  1. Hoi Tess,

    Boeken zien er veelbelovend uit !!
    Zet je ze dan ook meteen in de winkel erbij, of moeten we nog even geduldig wachten !!!??

    Groetjes,
    Stella.

    ReplyDelete