Thursday, May 28, 2009

What's this ???


I admit, I should be working on my cat-bowlingset right now but I got distracted by this brainwave I got yesterday. I took my sweet pink cotton and just started to crochet. Before I knew this little creature was looking at me. With her big black eyes she was asking me....Who am I ?? I really don't know who or what she is, a drop off ice-cream or cotton candy but she is a very cute pink creature !







Wat is dit nou ?

Oké ik geef het toe, ik zou nu eigenlijk druk bezig moeten zijn met het haken van 8 katten voor mijn kegelspel maar dit moest even tussen door. Ik zag het ineens voor me en heb mijn roze bol katoen gepakt en ben gaan haken. Uiteindelijk was dit het resultaat. Ik weet ook nog niet eens of hij al af is. Ze keek me met grote ogen aan en vroeg: " Wat ben ik eigenlijk" Ik weet het ook niet. Een druppel ijs, suikerspin maar het is wel een schattig wezentje !

1 comment:

  1. Hihi hij is schattig, hij lijkt een beetje op Jigglypuff van pokemon hihi misschien wel een schattige naam :D

    ReplyDelete