Thursday, February 18, 2010

Here we go again !!

I admit it, It’s been too long. I just haven't found the time to stop en write down everything that has have happened the last couple of months. I’m so sorry !! But I'm still happy with everything I've got ! I just got back from the Holy Stitch in Leeuwarden. There is a real old building, called the Blokhuispoort and you can rent a cell, yes indeed a prison cell, there for 2 days where you can build your own shop for the time being. It's abandoned so there no bad guys anymore. It's small, but cozy and you’re not alone ! About 60 other crafters were there to show off their arts en crafts. It was quite colorful. The next time Holy Stitch will be in May, I’m looking forward to it already. Not to the stress-Tess part, that sucks ;) But in the end it all ends happily ever after. (except for my attic, poor attic it’s impassable..all my Koekeridoo stuff is laying everywhere !) Here are some pictures to get the picture !



DIY Kits / Patroonpakketjes van Koekeridoo.

Zpagetti sheep at the entrance
Zpagetti schaap bij de entree.

Colorful dresses from a colleague.
Kleurrijke jurkjes van een collegaatje.


An impression of prison.
Een impressie van het cellenblok.


The Blokhuispoort abandoned jailhouse.
De verlaten gevangenis de Blokhuispoort.
Oké, ik geef het ruiterlijk toe, het is echt véél te lang geleden dat ik hier een berichtje heb geschreven. Ik heb domweg geen tijd gehad om even stil te staan en hier alles te beschrijven
wat er in het afgelopen half jaar is gebeurd. Ik ben nog steeds blij met alles wat ik heb !
Koekeridoo neemt steeds grotere vormen aan en het is even wennen om dat te verwerken in
mijn dagelijkse bezigheden. Ik ben nu 1 dag minder gaan werken om me meer op Koekeridoo te kunnen richten en het daarbij ook nog leuk voor mezelf te houden. Ook niet geheel onbelangrijk,
anders gaat het lampje uit ;)
Afgelopen weekend hebben we weer 2 dagen mogen vertoeven in een cel in de Blokhuispoort.
Jawel, een gevangeniscel. Maar wees gerust, het complex is sinds 2 jaar verlaten dus alle boze boeven zijn met de noorderzon vertrokken. Het was weer gezellig en dit maal ook erg druk. Het Zpagetti Schaap bij de deur trok veel aandacht ! Ik vond het erg leuk om mijn mede-celgenoten te mogen ontmoeten en ik kijk nu al weer uit naar de 3e editie die in mei gehouden wordt. Het enige waar ik niet naar uitkijk is het gedeelte in de week voor zo'n beurs. Dan veranderd deze vrolijke flierefluiter in Stress-Tess....mijn alter ego. Ze schijnt minder vrolijk te zijn ;) Maar goed, al met al is het weer leuk geworden en het is goed afgelopen. Voor iedereen behalve mijn zolder. Die is momenteel onbegaanbaar vanwege de rommel en voorraad van de Holy Stitch die ik in een opwelling maar ergens neer heb gezet. Arme zolder :)





























2 comments: